Inbox je prepun. Istaknite se.
Vidljivost + Sigurnost = Povjerenje



BIMI Prednosti
Poboljšana prepoznatljivost marke
BIMI prikazuje logotip vašeg brenda pored predmeta e-pošte. Kupci će lako prepoznati vaše e-poruke u pristigloj pošti.
Povećano povjerenje i sigurnost
Smanjite rizik od krađe identiteta (phishinga) i prijevare. Plava kvačica pored vaše e-pošte potvrdit će vaš identitet kolegama, partnerima i kupcima.
Poboljšana isporučivost e-pošte
Provedite e-poštu dalje od mape neželjene pošte i stižite izravno u pristiglu poštu. Brendovi s BIMI certifikatima imaju veću isporučivost i stopu otvaranja zbog poboljšanih protokola sigurnosti e-pošte.
- Banking & Finance
- E-commerce & Retail
- Real Estate
- IT/Tech
- Utilities
- Marketing, Media
& Entertainment - Health
- Hospitality
- Sport & Betting
- Education
- Insurance
- NGO
Tko koristi BIMI?
- Vodeći brendovi i Globalne korporacije
- Organizacije koje vode računa o sigurnosti
- Marketinški stručnjaci koji traže veći angažman
Pridružite se rastućem popisu brendova koji imaju BIMI certifikat


Stvari koje treba znati
- 90% ljudi u SAD-u koristi e-poštu; 99% njih je koristi svakodnevno.
- Svake minute šalje se oko 150 000 e-poruka - što je otprilike 215 milijuna dnevno.
- Napadi phishinga (BEC) porasli su za 30% u ožujku 2025., potaknuti prijevarama pokretanim umjetnom inteligencijom.
- Manje organizacije (manje od 1000 zaposlenika) suočavaju se s 70% tjednog rizika da budu meta napada.
Zašto su vam BIMI i Verified Mark Certifikati važni
Otkrijte kako BIMI i VMC povećavaju povjerenje, vidljivost brenda i sigurnost e-pošte — prilagođeno vašoj ulozi u prodaji, marketingu ili IT-u. Pogledajte 45-sekundni video napravljen samo za vas.
Pricing
We provide best price plan for our customer check the list now
and slect now plan.
Our Users Review
Trusted by more than 9,000 businesses in 140 countries.
all of our resources are free
“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
TeamSnap
VP of Customer Experience“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
Steven smith
Programmer Doritibe“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
TeamSnap
VP of Customer Experience“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
Steven smith
Programmer Doritibe“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
TeamSnap
VP of Customer Experience“We don t take ourselves too seriously, but seriously enough to ensure we re creating the best product and experience for our customers. I feel like Help Scout does the same.”
Steven smith
Programmer DoritibeIzjave klijenata
Bankarstvo
DMARC je postao obavezan 2025. godine, BIMI je bio prirodni nastavak, a certifikacija je imala smisla za naš brend.
Sarah Johnson, potpredsjednica digitalnog marketinga
Sarah Johnson, potpredsjednica digitalnog marketinga
Nekretnine
Jednostavno je imalo apsolutnog smisla to implementirati. Svaka e-pošta koju pošaljemo ima naš logotip priložen uz nju.
Michael Torres, voditelj prodajnih operacija
Michael Torres, voditelj prodajnih operacija
Sveučilište
Vrlo smo ponosni na našu dugu tradiciju kao škole i na to što su naši znakovi provjereni i korišteni u e-pošti.
Dr. Elizabeth Chen, direktorica komunikacija
Dr. Elizabeth Chen, direktorica komunikacija
Maloprodaja
Naš vizualni identitet milijune je puta predstavljen u pristigloj pošti naših kupaca, podsjećajući ih zašto kupuju kod nas.
Jason Mercer, voditelj strategije brenda
Jason Mercer, voditelj strategije brenda
Komunalije
Naša je standardna politika provjera na društvenim mrežama. Kad smo otkrili da se isto može učiniti i za e-poštu, primijenili smo istu logiku.
Rebecca Martinez, direktorica digitalnog marketinga
Rebecca Martinez, direktorica digitalnog marketinga
Zdravstvo
Pacijentima šaljemo mnogo osjetljivih podataka putem e-pošte. Ponekad se pošta previdi. BIMI je povećao vjerojatnost da će je pročitati.
Dr. Thomas Wilson, potpredsjednik za komunikaciju s pacijentima
Dr. Thomas Wilson, potpredsjednik za komunikaciju s pacijentima
DMARC izvješćivanje o detaljima
Pratite stanje domene e-pošte pomoću
platforme za autentifikaciju e-pošte temeljene na oblaku.
Prevencija je jeftinija od sanacije
platforme za autentifikaciju e-pošte temeljene na oblaku.
Prevencija je jeftinija od sanacije


News & Events
Trusted by more than 9,000 businesses in 140 countries.
all of our resources are free