Hrvatski – Hrvatska

Karijere

GIF description

Voditelj tima - podrška (Team Lead - Support)

Naziv radnog mjesta: Voditelj tima – Podrška
Tvrtka: BIMI Certifications (bimicertifications.com)
Lokacija: Rad na daljinu
Vrsta zaposlenja: Puno radno vrijeme

O BIMI Certifications
BIMI Certifications (bimicertifications.com) vodeći je pružatelj usluga verifikacije BIMI (Brand Indicators for Message Identification). Naša misija je pomoći tvrtkama da povećaju vjerodostojnost svojih e-poruka, zaštite identitet brenda i izgrade povjerenje u svakoj poruci koju pošalju. Pridružite se brzo rastućem timu na čelu industrije autentikacije e-pošte i zaštite brenda.

Sažetak pozicije
Tražimo Voditelja tima za podršku koji će nadgledati i unaprijediti naše korisničke operacije podrške. Vodit ćete tim stručnjaka za podršku, osiguravati pravovremeno i učinkovito rješavanje korisničkih upita, rješavati kompleksne probleme i održavati najviše razine zadovoljstva klijenata. Vaša uloga bit će ključna za očuvanje ugleda BIMI Certifications u pružanju iznimne podrške i vrijednosti korisnicima.

Ključne odgovornosti
Upravljanje timom: Voditi, mentorirati i motivirati tim podrške kako bi isporučili visokokvalitetnu uslugu i ostvarili ciljeve. Upravljati rasporedom i raspodjelom posla kako bi se osigurala pokrivenost i brzo rješavanje upita.

Operativna izvrsnost:
Pratiti korisničke tikete, pozive i e-poštu kako bi se održala vremena odgovora i rješenja unutar dogovorenih SLA-a. Razvijati i usavršavati procese podrške, dokumentaciju i najbolje prakse radi povećanja učinkovitosti.

Eskalacija i rješavanje problema:
Djelovati kao glavna točka za eskalaciju složenih ili kritičnih korisničkih problema. Koordinirati se s timovima za Proizvod, Inženjering i Korisnički uspjeh radi rješavanja problema i pružanja ažurnih informacija.

Praćenje učinka i izvještavanje:
Postaviti KPI-jeve i pratiti metrike učinka tima (npr. vrijeme odgovora, vrijeme rješavanja, zadovoljstvo korisnika). Izrađivati redovita izvješća o trendovima podrške, čestim problemima i preporukama za poboljšanja proizvoda.

Stalno unaprjeđenje:
Prikupljati povratne informacije korisnika i članova tima kako bi se identificirale prilike za poboljšanja procesa ili proizvoda. Razvijati programe obuke i resurse za podizanje stručnosti tima.

Zagovaranje korisnika:
Zalagati se za potrebe korisnika unutar organizacije, osiguravajući da se njihov glas čuje i uključi u strategije tvrtke.

Kvalifikacije i vještine
Iskustvo:

3+ godine iskustva u korisničkoj ili tehničkoj podršci, uključujući najmanje 1 godinu na rukovodećoj poziciji. Poželjno iskustvo u SaaS ili tehnološkom okruženju.

Liderske vještine:
Dokazana sposobnost mentoriranja i razvoja visokoučinkovitih timova. Snažne organizacijske i upravljačke vještine.

Tehnička sprema:
Poznavanje protokola autentikacije e-pošte (SPF, DKIM) ili iskustvo u tehničkoj podršci je prednost. Iskustvo u radu s ticketing sustavima, CRM platformama i alatima za podršku.

Komunikacija i suradnja:
Izvrsne verbalne i pisane komunikacijske vještine, sposobnost jasnog objašnjavanja složenih koncepata. Sposobnost suradnje s različitim timovima kako bi se osigurala besprijekorna korisnička iskustva.

Rješavanje problema:
Odlične analitičke vještine i sposobnost brzog prepoznavanja uzroka problema i primjene učinkovitih rješenja. Spremnost na rad u stresnim situacijama i upravljanje više prioriteta istovremeno.

Obrazovanje:
Diploma iz područja poslovanja, komunikacija, informacijskih tehnologija ili srodnog područja (ili odgovarajuće iskustvo).

Zašto se pridružiti BIMI Certifications?
Rad s utjecajem: Doprinesite usluzi koja pomaže organizacijama graditi povjerenje i autentičnost u svakoj e-poruci.
Profesionalni rast: Kao brzo rastuća tvrtka nudimo brojne prilike za napredovanje i razvoj karijere.
Podržavajuće okruženje: Radite s timom koji cijeni suradnju, raznolikost i inovaciju.
Konkurentna naknada: Nudimo konkurentnu plaću, paket benefita i dodatne pogodnosti kao nagradu za vašu stručnost i vodstvo.

Kako se prijaviti?
Želite voditi i oblikovati budućnost naše korisničke podrške? Pošaljite svoj životopis i kratko popratno pismo na [HR Contact Email/Link]. Recite nam zašto ste savršen izbor za ulogu Voditelja tima za podršku u BIMI Certifications.
Pridružite se BIMI Certifications timu i pomozite nam podići korisničku podršku na višu razinu!