Naziv posla: Specijalist za korisnički uspjeh (Customer Success Specialist)
Tvrtka: BIMI Certifications (bimicertifications.com)
Lokacija: Rad na daljinu
Vrsta zaposlenja: Puno radno vrijeme
O BIMI Certifications
BIMI Certifications (bimicertifications.com) brzo je rastući pružatelj usluga BIMI (Brand Indicators for Message Identification) certifikacije. Pomažemo tvrtkama da se istaknu u prepunim inboxima e-pošte provjerom identiteta brenda, jačanjem povjerenja i poboljšanjem isporučivosti e-pošte. Pojednostavljujući često kompleksan proces BIMI certifikacije, omogućujemo tvrtkama da održe profesionalnu i sigurnu prisutnost brenda u svakoj poslanoj poruci.
Sažetak pozicije
Tražimo predanog stručnjaka za korisnički uspjeh koji će se pridružiti našem dinamičnom timu. U ovoj ulozi bit ćete primarna kontakt osoba za naše klijente, voditi ih kroz proces BIMI certifikacije i osiguravati da maksimalno iskoriste naše usluge. Vaš uspjeh mjerit će se zadovoljstvom korisnika, stopom zadržavanja i ukupnim rastom baze klijenata.
Ključne odgovornosti
Uvođenje klijenata: Pozdraviti nove korisnike i pružiti im detaljne upute o procesu BIMI certifikacije.
Upravljanje računima: Djelovati kao glavni kontakt za klijente, odgovarati na upite, rješavati probleme i po potrebi ih eskalirati.
Edukacija korisnika: Održavati demonstracije proizvoda i edukacije kako bi se klijentima pomoglo razumjeti i koristiti naše usluge.
Izgradnja odnosa: Razvijati snažne odnose s korisnicima kroz redovitu komunikaciju i proaktivno predviđanje njihovih potreba.
Povratne informacije: Prikupljati povratne informacije o značajkama proizvoda i prenositi prijedloge internim timovima radi stalnog poboljšanja.
Praćenje učinka: Pratiti ključne metrike poput zadovoljstva korisnika i stope zadržavanja te ih prijavljivati menadžmentu.
Međufunkcionalna suradnja: Tijesno surađivati s timovima za prodaju, marketing i proizvod kako bi se osigurala dosljedna korisnička iskustva i brzo rješavanje problema.
Kvalifikacije i vještine
Iskustvo: 2+ godine iskustva u korisničkoj podršci, upravljanju računima ili sličnim ulogama u radu s korisnicima (poželjno u SaaS ili tehnološkim uslugama).
Komunikacija: Izvrsne verbalne i pisane komunikacijske vještine s pristupom usmjerenim na korisnika.
Tehnička sprema: Poznavanje autentikacije e-pošte (SPF, DKIM) ili iskustvo u tehničkoj podršci je prednost.
Rješavanje problema: Snažne analitičke vještine i sposobnost rada pod pritiskom te upravljanja s više računa istovremeno.
Suradnja: Orijentiranost na timski rad i sposobnost suradnje s različitim timovima.
Obrazovanje: Diploma iz područja poslovanja, marketinga, komunikacija ili srodnog područja (ili odgovarajuće iskustvo).
Zašto se pridružiti BIMI Certifications?
Rad sa svrhom: Sudjelujte u poboljšanju povjerenja u brendove i autentičnosti e-pošte.
Mogućnosti rasta: Brzo rastuća tvrtka s brojnim prilikama za profesionalni razvoj i napredovanje u karijeri.
Surađujuće okruženje: Pridružite se strastvenom i podržavajućem timu posvećenom uspjehu korisnika i stalnim inovacijama.
Konkurentna naknada: Nudimo konkurentnu plaću, paket benefita i dodatne pogodnosti u znak zahvale za vaš trud.
Kako se prijaviti
Ako ste strastveni u pružanju izvanrednog korisničkog iskustva i želite pomoći tvrtkama da se istaknu u svakom inboxu, voljeli bismo čuti vaše mišljenje! Pošaljite svoj životopis i kratko popratno pismo s opisom relevantnog iskustva na [HR Contact Email/Link].
Pridružite se BIMI Certifications timu i pomozite tvrtkama da zablistaju u svakoj poslanoj e-poruci!
Karijera
